Nákupní košík

Úvod Obchodní podmínky

Obchodní podmínky eshopu

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti spol. MADAMI s.r.o., Křičenského 451, 533 03 Dašice, IČ 64824209 (dále jen „prodávajícího“ ev. „dodavatele“) a zákazníka (dále též „kupujícího“) při objednávkách produktů (dále též „zboží“) prostřednictvím webových stránek darkove-kose.cz.


Základní ustanovení vztahující se k objednávkám a dodávkám zboží – Nákupní řád
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
Objednávky učiněné elektronickou formou prostřednictvím webových stránek darkove-kose.cz považují obě strany za závazné.
Potvrzení přijaté objednávky bude provedeno e-mailem na adresu uvedenou v objednávce.
V zásilce společně se zbožím bude vložen daňový doklad sloužící současně jako prodejní doklad pro případnou reklamaci.
Vyplněním objednávkového formuláře zákazník souhlasí se zasíláním novinek e-mailem, neuvede-li výslovně, že se zasíláním novinek na svoji emailovou adresu nesouhlasí.
Barvy a přesná specifikace se mohou lišit. Vyhrazujeme si právo na možnost záměny ve složení s náhradou odpovídajícího výrobku.

Dodací lhůta
V případě, že je Vámi objednané zboží na skladě, zavazujeme se jej dodat nejdéle do 4 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Odstoupení od kupní smlouvy
Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právem spotřebitele dle ustanovení § 1829 a násl. Občanského zákoníku (zákona č. 89/2012 Sb. v platném znění, dále jen „OZ“). Zákazník má právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy a neporušené zboží vrátit bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy vrátí dodavatel kupní cenu kupujícímu do deseti (10) pracovních dnů od fyzického vrácení zboží a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Dodavatel není povinen vrátit kupní cenu kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží odeslal. Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující.

Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené dodavateli bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká dodavateli vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Za znehodnocení zboží není považováno běžné poškození původního obalu, které vzniklo vybalováním zboží.

Záruka
Záruka na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí platným právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb. Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Kupující je povinen zboží prohlédnout při jeho převzetí, jímž se rozumí převzetí od přepravní společnosti a před jeho uhrazením. V případě, že bude zboží zjevně poškozeno, není kupující povinen zboží od dopravce převzít.
Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Jde-li o prodej potravinářského zboží, je záruční doba osm dní. Pokud je však na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití věci, skončí záruční doba po uplynutí této lhůty. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. V ostatním se práva z vadného plnění se řídí ustanovením § 2165 a násl. OZ.

Reklamační řád
Našim cílem je dodávat Vám zboží v nejlepší kvalitě. Pokud se ovšem přece jen stane, že při obdržení zásilky zjistí zákazník nějakou vadu, má možnost zboží snadno reklamovat jako v klasickém obchodě. Zákazník je u nás na prvním místě, proto se s námi můžete kdykoliv poradit (774 708 110). Případné reklamace řešíme rychle a ve většině případů kladně.

Všeobecná ustanovení
Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou. Je plně v souladu s příslušnými ustanoveními OZ a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb. v platném znění). Zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad a uplatnění nároků ze záruky. Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Kupující je povinen zboží prohlédnout při jeho převzetí, jímž se rozumí převzetí od přepravní společnosti a před jeho uhrazením. V případě, že bude zboží zjevně poškozeno, není kupující povinen zboží od dopravce převzít.
Zboží, u kterého se vyskytne vada při převzetí kupujícím, jakož i zboží, u kterého se vyskytne vada po převzetí v záruční době (s výjimkou případů uvedených v občanském zákoníku), je možno reklamovat. Reklamace musí kupující uplatnit bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady.

Ochrana osobních údajů
Osobní údaje, které jsou prodávajícímu svěřeny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Kupující může e-mailem kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání.

Doprava a platba
Jakým způsobem mi koš doručíte a jak dlouho to bude trvat?
Zásilka Vám bude doručena do následujících čtyř pracovních dnů. Využíváme také služeb IN TIME a PPL. Nebo si koš, kazetu či balíček můžete vyzvednout v našem kamenném obchodě na adrese Smilova 381, 530 02 Pardubice.
Jakým způsobem zásilku zaplatím?
Koš lze uhradit buď formou dobírky při převzetí zásilky, předem bankovním převodem nebo osobně na prodejně.
Cena dopravy při odběru nad 2.000,-Kč je zdarma.
Cena dopravy při odběru do 2.000,-Kč pouze 99,-Kč.
Cena dobírky pouze 40,-Kč.

Elektronická evidence tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb jsme v případě nákupu zboží v hotovosti při osobním odběru zákazníkem povinni vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Ceny dopravy platí pro doručení zboží v České republice. Zahraniční zásilky je nutné konzulotovat samostatně.

Vytisknout stránku

Novinky na e-mail